středa 29. ledna 2014

Kulový blesk 2 a další 


Dneska jsem si vyzvedla na poště další čtverečky z výměny a to 23.kolo a od sestry Heleny  mám doma ještě 21.kolo. Čtverečky jsem vyfotila vyměnila a připravila k odeslání, zítra mám cestu do města, tak je pošlu.

Tady je 21.kolo, na fotce jsou čtverečky co doputovaly, vyměnila jsem 2.


Na další fotce je 23.kolo, tady jsem měnila 5.

Ještě jsem vyfotila v pondělí večer dokončený šátek Baktus a včera jsem ho vyzkoušela i s čepicí.



Baktus je pletený šátek, inspirovala jsem se na Ravelry, v jedné diskuzi na Fleru jsem se dozvěděla že je silně návykový a to tedy opravdu je :-) .
 Plete se od cípu, začínala jsem na 3 oka a postupně přidávala v každé 4řadě jedno oko, střídala vroubky ze dvou řad hladce a obrace, vážila jsem klubka abych mohla použít všechnu vlnu a to se mi taky povedlo, zbyl asi metr. Šátek je dlouhý asi  180cm a v cípu  má 45cm. Mám k němu už i čepici , jen nevím jestli jí v letošní zimě užiju.
Baktusy jsem již upletla dva. První byl  pro vnučku Luci, s bambulkami na koncích.


 Má k němu háčkovanou čepici s autíčkem, autíčko na čepici děsně záviděla bráchovi , tak jsem jí ho udělala taky.                            
                                   



Omlouvám se za kvalitu fotek, ale děti v klidu fotit nejdou.                                                                                         
Druhý Baktus jsem pletla pro dceru a do sady má ještě pletenou čepici, pletené a háčkované návleky, háčkovaný nákrčník a háčkovanou čepici s plyšovou bambulí, tu jsem  v pátek dodělala a hned si ji odvezla a proto jí nemám zatím vyfocenou, možná až v akci.                                                                                      


                                                                                                     





Nakonec přidávám odkaz na zajímavý článek o pletení na idnes, do včera jsem žila v přesvědčení že pletu hladce a obratce a ono ne !!! Plete se hladce a obrace!!!




1 komentář: