pátek 10. ledna 2014

Další várka čepic

Ve středu jsem dopletla a vyfotila zatím poslední zimní čepice.Vlastně mám ještě jednu rozháčkovanou, ale tu vyfotím až bude hotová.
První je z Olivie od Vlniky, pletená je jako všechny předcházející dokola, začínám na ponožkových jehlicích a po rantlíku pokračuji na krátké kruhovce.


Druhá růžovo zeleno hnědá je z akrylové příze , kterou jsem koupila ve vietnamské galanterce a už nevím jak se jmenuje. Ale je na akryl docela příjemná, hodně kroucená a tvoří pěkné přechody barev.

A zatím poslední pletená je z Julie od Vlniky, je optimistická, v zářivých barvičkách. A pletla jsem ji krajkovám vzorem,  inspirovala jsem se na Ravelry.


Julii jsem si koupila původně na svetr, ale nikdy jsem ho neupletla. Použila jsem  ji zatím na žirafy.





Jak jste jistě poznali, první dvě jsou pletené, třetí je háčkovaná a byly docela velké asi 70 cm na výšku a už mají své majitele.
Mějte se krásně, dnes ještě skoro jarně, od zítra by měla přijít zima.

Žádné komentáře:

Okomentovat