pondělí 27. ledna 2014

Víkendové čtverečkování

Minulý týden a tento víkend jsem kromě jiného pilně čtverečkovala. A dnes jsem se snažila úrodu čtverečků vyfotit.
Ráno bylo bílo, teplota pod nulou, ale kolem poledne teploměr vylezl na 3 nad nulou, sníh taje a taky trochu vykukuje sluníčko.
Tady je malá ukázka lehce zasněžené skalky,


následují čtverečky









Čtverečky mám ještě nezapošité, to je činnost která mě moc nebaví.Mám v plánu domluvit do výměn čtverečky s kolečkem kdy nebudem muset dodržovat bílou barvu a velikost koleček jako je to u kol, které už běží.

Kromě háčkování mám rozpletený Baktus k čepici z Merina, pletu ho na karbonkách a chybí už jen kousek
 a dneska dopoledne jsem si nahodila nákrčník z Iris od Vlniky, budu ho plést na kruhovce Entrelacem


a to je zatím vše.











Žádné komentáře:

Okomentovat