pondělí 3. února 2014



Kulový blesk 3



Minulý týden v pátek ke mě doputovaly další čtverečky a to 25. kolo.Vyfotila jsem je a připravila 5 nových na výměnu, sjednotila jsem je signálně růžovou.
Tady je 25. kolo před výměnou

 5 na výměnu






Protože mě čtverečkování baví, pustila jsem se do dalších, tentokrát na deku na charitu Domova pro matky s dětmi v tísni. Je to akce na které se domlouváme  v klubu Kulový blesk na Fleru. Mám v plánu háčkovat čtverečky, hlavně z Batolete od Vlnapu, chci využít různé zbytky a mám ještě několik klubek žluté, uvidím jestli deku zkompletuju nebo jestli pošlu jen čtverečky. A ještě jsem si včera večer nahodila na karbonky základ na pletenou deku,  tady je malá ukázka                                                                                                                                      

Pletu z Olivie od Vlniky, čtverce jsou z 30 ok a pletu je pořád hladce, chci využít zbytky " syslí nory". 
Pár věcí z olivie jsem už vytvořila, přidávám pár fotek z archivu .




pletené rukávy




šikmý svetr



pár kabelek 





 kabeliček






batůžky




 bezprsťáky a nákrčníky a čepice












hračky 






kalhoty pro mimi




a vestičky pro Luci a Marečka





 To je zatím vše.













Žádné komentáře:

Okomentovat