středa 22. ledna 2014

Sova a další

Ráno u nás bylo bílo, ale teploměr stále nad nulou, proto i ta troška sněhu taje, ale konečně jsem nafotila Sněžnou sovu do klubové soutěže na Fleru. Základ tvoří barevný čtvereček s kolečkem, vzadu je jen bílý, křídla jsou z kolečka přeloženého napůl. Vysoká je 18 cm.





Pár soviček jsem už uháčkovala a taky rozdala a prodala,hlavně kolečkové, tady je pár fotek z archivu.






Jedna z africké květiny

A tyhle jsou letité.
proužkovaná sovička

růžová a modrá sovička


                                                                                                                                                       Ještě mám jednu novinku, i když vlastně novinka není, před Vánocemi jsem si upletla pro sebe šátek, neměla jsem ho vyfocený a ani jsem ho ještě nenosila. Přízi jsem si koupila na podzim v Plzni, je to akryl, ale příjemný s vlasem Nako Vals. Začínala jsem na 3 oka a rozšiřovala na jedné straně na začátku a na konci v každé řadě, pletla vroubkem po 5 řadách a v každé 10. řadě jsem ujímala 5 ok. Šátek je docela dlouhý, na přeponě má skoro 2 metry a spotřebovala jsem necelá 2 klubka.                                                                                                                                        



Ještě jsem konečně doháčkovala velkou síťovku do mateřského centra na míčky a síť na výkresy do dětského pokoje, ale o tom až jindy až to budu mít nafocené přímo v "akci".

Žádné komentáře:

Okomentovat