úterý 14. ledna 2014


Kulový blesk 


Co je pro mě akce Kulový blesk? Výměna háčkovaných čtverců  v klubu stejného jména na Fleru

Stručná pravidla kolování  - Tvoříme čtverce 15 x 15 cm, nejlépe háčkované, lze i pletené. Každý komu přijde zásilka má jediné pravidlo - kolik si jich vezme, tolik přidá (a naopak - kolik udělal, tolik může vyměnit), ale z 15 obíhajících čtverečků  si může nechat 1 - 10 čtverců.Kolo začíná a končí u stejné osoby. Tato osoba zahájí kolo prostřednictvím svých 15 vyrobených čtverců.

 Klubík a háčkování čtverců nemáme pro to, abychom byly otroky své záliby, ale abychom se v zálibě podporovaly, takže někdy to koluje rychleji, jindy pomaleji - NO A CO?********************************************************************


Do akce jsem se zapojila o prázdninách a s tak s přestávkami tak pilně čtverečkuju. A tento víkend jsem opravdu pilná byla - uháčkovala jsem asi 30 čtverečků v modro bílé kombinaci, plánuji z nich zimní deku. Počasí dnes nebylo příznivé, tak jsem zatím nefotila a ani je nemám zapošité. Nyní koluje 21. 23. 24. a 25. kolo.

Ukázka čtverečků z kol do kterých jsem byla zapojená, většina čtverečků není moje práce !!



image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image




Zatím jsem začínala 19. kolo - s vánočními motivy, posílala jsem 20 čtverečků, některé jsem fotila ještě nezapošité
 image
image
image
image
image
jako dárek jsem posílala stromečky s knoflíčkem
image
a vrátila se mi tato 20 

image 



Na zimní deku použiju jen dva, ostatní budu střádat na vánoční deku, kterou mám též v plánu :-), ale až na příští Vánoce, ty loňské jsem prošvihla. 


Dnešní příspěvek končím pozdravem  - Čtverečkům zdar!!!




PS Omlouvám se za kvalitu příspěvku a slibuju že se polepším.

1 komentář: