pondělí 6. ledna 2014

Čepice, čepice....
Ve svém prvním blogu jsem psala o tom, že pilně pletu a háčkuju čepice.Po pro mě pracovním víkendu u nás po ranní mlze vykouklo sluníčko a tak jsem konečně nafotila nové čepice.Ve focení jsem stále amatér, fotím většinou venku.A většinou nemám  při ruce modelku  fotím  " naplacato" a některé čepice jsem fotila na pedigové hlavě.
První čepice je moje, upletená z Eskima Tweed od Dropsu, barva světlá švestka, spotřebovala jsem na ní necelá 2 klubka.

Druhá je taky moje, je z ručně barvené vlny, kterou jsem vloni objednávala od zuzinick a ještě si z ní upletu nákrčník.

A pro sebe jsem si upletla ještě jednu z Elian Merina a k ní jsem si už nahodila šátek Baktus.
Jsem zvědavá jestli je užiju, zatím předpověď počasí na to nevypadá.
Další 3 čepice jsou pro mého muže.
První je z akrylové šedočerné duhové příze ze starších zásob.
A další z ponožkových přízí, šedomodrá ze Sportiva od Vlnapu a hnědobéžová - mléčná čokoláda z Fabelu od Dropsu.




Další čepice jsou háčkovaná a pletená a focené jsou začátkem prosince, jsou pro syna Honzu, ten je už nosí a fotit se nechce :-(
A aby čepic nebylo málo pletu další pro kamarádky syna Honzy.
Fialová ze Sportu od Vlnapu.
Šedooranžová  je z Tery od Vlniky.

To je zatím vše, ale jako správný Blíženec jsem multiprojektová a tak mám na jehlicích nahozené další 3 čepice pro kamarádky, jednu rozháčkovanou pro dceru a plánu spoustu dalších věcí.



1 komentář: