neděle 16. února 2014

Kolečka, čtverečky....


V pondělí bych chtěla zahájit další kolo  akce Kulový blesk, a to 26. kolo - různá kolečka. Připravila jsem 15 různých čtverečků, převažuje barva šedá, modrá, několik odstínů fialové, zrzavá. Tentokrát se nás zapojilo do výměny 9.
A tady je pár fotek, fotila jsem dnes po obědě, počasí není moc příznivé, je zataženo a fouká vítr, ten tedy na kvalitu fotek vliv nemá :-)  a fotila jsem opět čtverečky nezapošité a jeden nedodělaný, ale při sledování olympiády dokončím.









A když už jsem konečně vytáhla foťák, vyfotila jsem ještě další čtverečky na miminovské deky.
U první budou čtverce stejně velké, základ žluté Batole a budu ho kombinovat s dalšími odstíny, zatím nám hotovou kombinaci s bílou, růžovou, červenou, modrou a olivově zelenou.                                                     



Druhá  deka bude z různě velkých čtverců, základ z příze kterou jsem si dovezla z Polska a další barvičky- žlutá, oranžová, bílá, modrá, růžová a zelená. Zatím mám návrh a pár čtverečků, tady je malá ukázka.               





Ještě mám už týden doma přízi Florence na rourkovou šálu neboli nákrčník.Zatím vypadá jako barevný had, až bude hotovo, určitě vyfotím.                                                                                                     

PS Mám dvě barvy











1 komentář:

  1. Už se těším na výsledek háčkovaných dek, zvláště ta druhá miminkovská vypadá nádherně! Jana

    OdpovědětVymazat