čtvrtek 13. února 2014



 Z archivu



Protože pilně čtverečkuju, ale nefotím, chtěla bych ukázat pár fotek z archivu. Jak jsem již psala, ruční práce a hlavně klubíčka mě provází už spoustu let. Pletla a háčkovala jsem od studentských let, potom hodně pro děti, těsně po sametu jsem upletla  pár svetrů pro bohaté Němky, byla to docela slušně zaplacená práce, potom jsem pletla a háčkovala pro dospívající dceru různé originální a luxusní modýlky. V roce 2008 jsem objevila kouzlo internetu a zaregistrovala jsem se na Fler. Začínala jsem pletenými a háčkovanými taškami, nákrčníky, rukavicemi, šálami, bolerky... Postupně jsem do obchůdku a pro známé začala tvořit hračky.


Začínala jsem háčkovanými a pletenými  "obdélníčky".














Ušoun a Ušounek


Malej a Velkej







skřítek Vítek


Podzimní skřítci


 Zipák nezbeda


Oranžový Zipák


Obdélníčky postupně nabývaly konkrétní podobu a stávaly se zvířátky a postavičkami.


<span>Bamuláček | <a href="http://img.flercdn.net/i2/products/4/3/5/7534/2/4/2410455/1328541659.041-eb61b29e662ebd3.jpg" target="_blank">Zobrazit plnou velikost fotografie</a></span>


zahradní skřítek Zvonek

O Slunečníku






signální kočka v botách na objednávku

opice parádnice

opice Bóža



V archivu mám taky pár koček a medvědů.

medvěd Růžovej









Čerty, čertice a andělky








A další postavičky






A to je dneska vše, příště se těšte na další pohádkové a filmové postavičky.











Žádné komentáře:

Okomentovat