sobota 30. srpna 2014

Poslední prázdninový


Zdá se to nemožné, ale je po prázdninách a v pondělí vyráží školáci do lavic. Před chvílí jsem sledovala předpověď počasí a vypadá to že začátek týdne bude deštivý, ale potom by mělo být ještě hezky.
Minule jsem se chlubila se skoro hotovým bavlněným hexagonem, ale těsně před dokončením jsem to vzdala a uložila jsem ho do skříně a pokračování na jaře :-( a dala jsem se do pletení šátků a šálek. A protože u mě vede multiprojektovost, tak samozřejmě jich mám rozděláno několik, ale o tom až někdy příště.
Dnes budu pokračovat o čtverečkách. Jak jsem posledně zmínila, dorazilo ke mě 37. kolo s bílou.


Tady jsou čtverečky které dorazily ke mě


A tady jsou ty co jsem si vybrala s těmi co jsem posílala


Ještě jednotlivé čtverečky






A tady je  33. kolo - různé čtverce.                                                                                                          

 Tohle je 15 která dorazila                                                                                                                  


Vyměněné a měněné                                                                                                                            


Jednotlivé čtverečky                                                                                                                                   





       
                                                                
A to je dnes vše, příště bych chtěla ukázat nějaký šátek a modré čtverečky, na kterých už taky pilně pracuju.

1 komentář: