čtvrtek 21. srpna 2014

Modrá je dobrá.....


Akci Kulový blesk už z mých asi stránek znáte. Momentálně ke mě doputovaly 2 kola.

Kolo "modrá je dobrá" jsem začínala, proto by mělo u mě i skončit, ale domluvily jsme se že bude pokračovat, protočíme čtverečky ještě jednou  v jiném pořadí.
A teď trocha statistiky-
15 účastnic vyměnilo 72 čtverečků a vrátily se čtverce od 7 autorek
celkem bylo nalítáno 2927 km, nejdelší cesta 349km z Brna na Děčínsko a nejkratší cesta 41km z  Plzně severu na jih

Posílala jsem tuto 15

















a vrátily se tyto


A aby čtverečků nebylo málo, tak tady je ukázka 37. kola - čtverce s bílou, na fotkách jsou čtverečky od 3 autorek, ještě nejsem rozhodnutá kolik jich vyměním.



Nakonec přidávám fotky hexagonu, stačí už jen sháčkovat, obháčkovat a přišít knoflíky,  snad příště už bude hotovo :-))



2 komentáře:

  1. Maruško pěkné čtverečky jsi poslala:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Maruško, doufám, že si můžeme tykat. Na tvůj blog jsem dnes "narazila" v komentáři u Ajky a hned se na něj podívala. Máte tu zajímavou akci, tak pokud budete něco nového začínat a budete přibírat další "háčkařky", ráda se k vám přidám:-) Ahoj a hezký další zářijový týden. Zuzana

    OdpovědětVymazat