neděle 29. června 2014










Začátek prázdnin


Prázdniny mi už dlouho nic neříkají, jako zdravotní sestra mám jen dovolenou, ale můj příspěvek je dnes prázdninový i když za oknem to tak nevypadá.
Tento týden jsem si konečně dopletla rozepínací svetr z bavlny. Pletla jsem pruhy ze 30 ok, hráškovým vzorem a pruhy jsem hned naplétala. Je z bavlněné příze Adriana od Vlnapu, ale ten jí už v nabídce nemá. Je to škoda, pěkně se z ní plete a měla hezké barevné kombinace. K Adrianě jsem ještě přidávala bavlněnou ponožkovku, to je ta se žlutou. A na svetru mám dřevěné kytičkové knoflíčky z Číny.
Tady je pár fotek hotového svetru.





Chtěla jsem přidat pár fotek letních bavlněných svetříků, triček, rukávů a bolerek, ale nějak se mi dnes špatně načítají fotky, tak snad příště.









1 komentář: