čtvrtek 5. června 2014

Červnové věnečky



Dneska dopoledne jsem konečně dodělala kytičkové věnečky. Dva chci darovat a jeden dostane dcera, ta má právo výběru. A co myslíte, bude to se zeleným, žlutým nebo fuchsiovým motýlem?



V jednom z minulých blogů jsem ukázala obháčkované korpusy, v minulém prototypy s našpendlenými kytičkami a nedodělanými motýly a nakonec to dopadlo úplně jinak, na dozdobení jsem ještě použila různé knoflíčky, které dcera objednala z Činy.




A ještě přidám pár fotek, fotila jsem na našich vchodových dveřích, u světle žluté zdi a na schodech do verandy. Myslím, že se mi fotky docela povedly :-))


















Nakonec přidávám fotku nedělního obědu - kuřecí prsa v kabátku z anglické slaniny na zelenině, pekla jsem v keramické formě od mého švagra.




1 komentář:

  1. Maruško nádherné věnečky! A koukám ty krásné knoflíčky, to je pěkná syslírna:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat