pátek 4. července 2014



První červencový


Protože jsou před námi jsou dva sváteční dny a ten druhý strávím v práci, rozhodla jsem se napsat první červencový blog dnes. Dopoledne jsem strávila pečením, vařením a čekáním na novou pračku. Tady je jeden z výsledků mého snažení.


Jestli jste to nepoznali, je to borůvkový koláč.    

O čtverečkové akci Kulový blesk jsem již psala několikrát a tento týden mě navštívily dvě kola.      
Crazy čtverečky jsem již předala dál, osobně mojí sestře. Na poslední fotce jsou čtverečky, které jsem měnila.                                                                                                                                    



                                                                                            

A doma mám vyměněné a k odeslání připravené černo šedo bílé čtverečky. Tentokrát jich putovalo 20 a měnila jsem jich 5.                                                                                                                   





Dnes vkládání fotek funguje, proto přidám pár archivních fotek bavlněných a letních výtvorů.


tunika z bambusu

můj bambusový svetr

pletené bolerko s háčkovaným okrajem

modulová tunika bon pari

háčkovaná mimi souprava

modulové šaty s aplikacemi motýlů

moje letní triko

pletené čtverečky

háčkovaná tunika

rukávy modré

rukávy oranžové

pletené čtverečky 2

háčkované rukávy

můj háčkovaný svetřík

bavlněný klobouček
svetr s lodičkou
háčkovaný hexagon
krajkové bolerko
moje modulové trik


 Nakonec jedna lahůdka. Loni začátkem prázdnin odcházel do důchodu můj kolega, vášnivý cyklista a kromě jiného dostal od nás krásné kolo, potah na sedlo a řídítka jsou moje práce.





1 komentář:

  1. No pane jo Maruško, to koukám co ty všechno nesvedeš! I kolo obháčkuješ .... by mě fakt nenapadlo:-)

    OdpovědětVymazat