čtvrtek 8. ledna 2015

Zase čtverečky


Tentokrát bych Vám chtěla ukázat využítí čtverečku na větší dvojité košíky. Na každém je 16 čtverečků.
V jednom z prvních prosincových příspěvků jsem ukázala rozdělaný červený košík a ještě před svátky jsem měla hotové dva, ale k focení jsem se nějak nemohla dokopat. Až fotky hotových košíků mé sestry mě k tomu donutily. Proto se dnes pochlubím nejen svými výtvory.

Můj první červený s kolečky







Druhý červený s šedou tkaničkou                                                                                                               








Další už nejsou moje výtvory, ale jsou moc pěkné.

První je s modrou



Druhý je taky s modrou, ale tmavou







Další je s hnědou



A poslední je obháčkovaný šedou














Ještě Vám ukážu vánoční háčkovanou dečku. to taky není moje dílo





To je dnes vše, mějte se krásně.


Žádné komentáře:

Okomentovat