pátek 30. ledna 2015





Šálka nebo nákrčník


V jednom z loňských příspěvků jsem psala o zajímavé rourkové přízi na nákrčník a konečně jsem se pustila do zpracování. Z každé jsem udělala 2 kousky, můžou se použít roztažené jako nákrčník nebo vytažené jako šálka. Celá práce byla v tom, že jsem rouru rozstříhla, kousek popárala, nahodila na kruhovku a volně uzavřela.
Fotila jsem od každé barvy jeden.





                                                                                                                                                                             V klubu Kulový blesk jsme se domluvily, že se zapojíme do charitativní akce " upleť čtverec", více o této akci se můžete dočíst zde  . Už mám uháčkovaných pár čtverců.

A aby čtverečků nebylo málo, zahajovala jsem další dvě kola.
50. holčičí, navazuje na předchozí kolo, vyměnila jsem jich 6 a posílala tuto patnácku.
                                                                                



52. speciální kolo- Maruščino čtverce, základem je světle šedý Elian




 Ještě háčkuju síť nad schodiště do dětského klubu, ale tu nemám ani hotovou ani vyfocenou.

A na netu jsem narazila na zajímavé deky nebo podsedáky z pletených pufíků - šestihranů - včelích pláství - zkusila jsem jeden, ale zatím nevyfotila, ale sestra ho taky zkusila a vyfotila.
 
Protože ho vkládám bez dovolení, nejde mi dát na střed :-((

Žádné komentáře:

Okomentovat