čtvrtek 11. prosince 2014

Bílá a modrá


Včera jsem prozatím ukončila modrobílé období. Dopletla jsem totiž nákrčník pro Marečka ze samovzorovací příze Nako Baby ve složení 50% Polyamid a 50% Akryl. Včera jsem ho vyfotila a taky jsem ho už předala.
 Roláček jsem pletla na ponožkových jehlicích na 80ok asi 30řad, potom jsem si označila každé 10 oko a přidávala v každé druhé řadě, po upletení 18 řad jsem uzavřela polovinu ok a postupně ubírala po 5 z každé strany a celý nákrčník je obháčkovaný polosloupky.



 A aby modré a bílé nebylo málo, konečně jsem vyfotila dárkové taštičky. Snažila jsem se vyfotit všechy použité čtverečky, některé jsou moje, část je z výměn. Celkem jsem udělala 8 taštiček a spotřebovala na ně 48 čtverečků.

První  se sněhulákem, Mareček v něm dostal mikulášskou nadílku, fotila jsem ho ještě nezapošitý.







Druhý se sněhulákem doslala Luci                                                                                                                  







A další dostanou sestřičky z domácí péče já jsem udělala taštičky, babička doplní obsah.

S modrým ptáčkem a srdíčkem








S hnědým ptáčkem








S modrým ptáčkem








S hvězdičkou







S hnědým ptáčkem                                                                                                                                    







S růžovým ptáčkem







A teď trochu jiné barvičky, bylo u mě vánoční čtverečkové kolo, tady je ta patnácka                                  
      

Moje dvojice,variace africké květiny, první fotka je z lícu a druhá z rubu, fotila jsem doma s bleskem                                 


To je zatím vše, mám hotové věci do dvou výměn a dokončuju andělku, zítra to musím vše vyfotit a nejpozději v pondělí poslat a pak se budu věnovat dokončování vánočních dárků, pečení a lehce i úklidu.                                                                                                                                                 
                  

Žádné komentáře:

Okomentovat