středa 17. prosince 2014

Andělská letka


Již po čtvrté jsem se zapojila do Andělského swapu na Fleru, pokaždé jsem se snažila vymyslet něco jiného.

Ten letošní je pro muže, proto jsem musela pozměnit své plány.
A tady je, je háčkovaný ozdobený zelenými knoflíčky



Loňský byl z motivků africké květiny, skoro celý, proto ta fotka bez šatiček




Předloňský se mi povedl fotit na sněhu, byl sladce růžový pletený


                                                                                                                                                           Moje první byla pletená andělka v sukni a přidávám fotku čerta v kraťasech                                  


 A ještě čertici v sukni
                                                                           

Andělskou letku  doplňují  mini andílci, fotila jsem je s hvězdičkami a věnečkem                                                                                                

 A nakonec andělka se srdíčkem z letošní vánoční výměny






Žádné komentáře:

Okomentovat