úterý 18. listopadu 2014

Karkulka


Jsem dlouholetou předplatitelkou Praktické ženy, mnohokrát jsem se inspirovala a taky mám hodně čísel odložené na někdy, až bude čas a příležitost. V červenci 2012 tam byl návod na Karkulku s vlkem - oboustranná hračka. Háčkovala jsem z akrylových přízí, vlk má očka z korálků a na Karkulku jsem poprvé vyzkoušela bezpečnostní očka a na kopečku jsou kytičky a houbičky z knoflíčků. Návod jsem si trochu přizpůsobila podle svého.










A když už jsem začala jednou, připravuju i další, tentokrát Popelku, mám ji už hotovou, ale dneska to na focení nevypadá, tak až příště. Tady je základ.                                                                                       

Pilně už připravuju vánoční dárky a protože Luci ještě neumí číst můžu to tu napsat, připravuju pro ní maňásky. Tělíčko pletu na 4 jehlicích a hlavičku háčkuju. Zatím mám hotového pejska, ale vyfocenou jen " tříprstou rukavici".


To je zatím všechno, tento týden mám volno, tak se určitě ještě ozvu.                                                                   

1 komentář: