neděle 2. listopadu 2014

Čtverečky trochu jinak a další 


Konečně jsem se dostala k vyfocení dětské háčkované deky. Háčkovala jsem ji už v létě, kompletovala po dovolené v září a fotila koncem řijna. Chci jí nabídnout k prodeji.
Jako základ jsem použila žluté Batole a k tomu další převážně akrylové příze.
Rozměr deky je 85x85 cm.
Tady je pár fotek









Ještě jsem si upletla šátek z vlny a to Maxi Color od Vlnapu.
Spotřebovala jsem 2 klubka, rozpětí 150cm a v cípu 55cm.




Další šátek jsem měla upletený, ale nevyfocený a chci ho nabídnout k prodeji.
Upletený je z Maggie od Vlniky,spotřebovala jsem 1 klubko, 100g = 550m.
Stručný návod - začínala jsem na 10 ok, na jedné straně jsem přidávala - na konci řady jsem rozpletla předposlední oko na 2 a na začátku další řady jsem rozpletla první oko na dvě. Na druhé straně jsem v každé 12 řadě zavřela 6ok.
Na nejdelší straně má lehce přes 2m a v cípu 48cm.










Také jsem vyfotila další čtverečkym tentokrát různé čtverečky, měnila jsem jich 6, nechala jsem si poslední 2 řady kromě fialového.






A nakonec malá ukázka dalších čtverečků - mám připravené holčičí kolo.

Žádné komentáře:

Okomentovat