pondělí 6. října 2014



Podzimní výměna


Při pročítání blogů jsem narazila na podzimní výměnu. A samozřejmě jsem neodolala a do výměny  se zapojila a už pilně tvořím.

A kde se tato výměna koná?  Zveřejnila a zorganizovala ji Marta na svém blogu http://vseocosezajimam-martula.blogspot.cz/ a jako logo výměny přidala krásné jablíčko.
.


A co je jinak nového?                                                                                                                                       

                                                                                                                                                         Dopletla a předala jsem rukávy, ale nestačila jsem je vyfotit.                                                                   

Dala jsem si závazek -                                                                                                                             konečně dopletu svetr pro dceru a zetě                                                                                                    uspořádám fotky z dovolené a napíšu blog                                                                                              dodělám 2 čtverečkové deky                                                                                                                    začnu se připravovat na Vánoce :-))                                                                                                          .......                                                                                                                                                         
                                                                     
Aby toho nebylo málo, tak mě navštívilo další, tentokrát 41. jednobarevné čtverečkové kolo akce Kulový blesk. Tentokrát jsem měnila 7 čtverečků.                                                                                    
nechávám si horní 2 řady

moje sedmička



A ještě jsem se zapojila do pletení šátku Metalouse, ten pletou na svém blogu Vlněné sestry. Tedy zatím jsem si připravila přízi.














                          

Žádné komentáře:

Okomentovat