čtvrtek 16. října 2014



Podzimní balíčky




Poprvé jsem se zapojila do podzimní výměny.

V pondělí dorazil balíček od Mirky z Drahanské vrchoviny a udělal mi velkou radost.






Patchwork je technika kterou neumím a nikdy asi umět nebudu, ale moc ji obdivuju. Ptáčky si už rozdělili Luci s Marečkem. Háčkované chňapky ozdobí mojí kuchyň, možná pro ně najdu i jiné využití.                                                                                                                                          
  
 Česká  pošta zapracovala a splnila své heslo, protože včera ráno jsem balíček poslala a dneska je u své majitelky Jarky ve Velké Losenici.  

V balíčku byla háčkovaná sovička pro radost.


Pletené rukavice - bezprsťáky v podzimních barvách pro zahřátí.


A háčkovaný košíček - taštička na drobnosti.







Na košíček jsem použila čtverečky z výměn a ozdobila je aplikacemi jablíček a hrušek. Dno košíčku je dvojité.
                                                                                           
Výměna mě moc bavila a určitě se do nějaké příští zapojím.
                                                                                                                                      

1 komentář:

  1. Tak tím košíčkem jsi mě dostala.Nevěděla jsem co ještě udělat neteřím k Vánocům. Tohle bude bomba. No a nejemom pro neteře. Pokud zbude čas tak i pro nás. Košíčky na hračky se vždy hodí a já alespoň spotřebuji nějaké vlny. Mám teď docela dost merina od Vlnapu, které čeká na zpracování.
    Takže hurá do toho.
    No a hruštička a jablíčko je supr.

    OdpovědětVymazat