pátek 18. prosince 2020

Předvánoční háčkování

V posledních dnech jsem dodělala pár drobností a jednoho psa, asi tak po dvaceti letech jsem zkusila vánočku, mám hotovo několik druhů cukroví a plán o víkendu slepit a dodělat nepečené a nejspíš se pustím i do další vánočky.

Pes

Pro našeho Štěpána milovníka tlapkové patroly jsem uháčkovala psa Rockyho. 
















Jednorožec

Lucka dostala k svátku polštář jednorožce




Among

Až do minulého víkendu jsem je neznala, ale dostala jsem typ, obrázek od Marečka a tak jsem uháčkovala čtyři, inspirovala jsem se na netu












Košíčky

Protože mám stále rozděláno víc věci, potřebovala jsem nutně nové košíčky, Háčkovala jsem z letité párané příze 




Vánoční drobnosti

Po kolegyně do práce jsem uháčkovala pár ozdobiček, ještě mám v plánu uháčkovat nějaké hvězdičky





Ještě jeden pes

ten není moje práce, háčkovala ho moje sestra pro Ondru



Žádné komentáře:

Okomentovat