středa 16. ledna 2019

Na krk i na hlavu...

To jsou dva nové pletené výtvory. Probrala jsem zásoby, zasurfovala na netu a pletla, potom i fotila. Doufám, že se budou líbit a zároveň i zahřejou.

Kapuconákrčník

nebo snad nákrčníkokapuce, je pletený z Kartaga od Vlniky a zbytků chlupatých a efektních přízí, je laděný do fialova. Pletla jsem patentem  1hl, 1obr  na 58ok a střídala jsem 20řad základní přízí a 3řady efektní přízí, spotřebovala jsem 160g příze ze zásob.








Kapucošála

nebo také šálokapuce je pletená s duhové příze, snad od Vlniky, z té jsem původně zkoušela šátek, ten jsem nikdy nedodělala a teď popárala a přepletla. Kapuce je z patentu 4 hl 4obr a ruličky  celkem na 64ok, šála je pletená na 40okách  a připletená v půběhu práce. Spotřebovala jsem necelých 200g.










Žádné komentáře:

Okomentovat