čtvrtek 9. listopadu 2017

Tři nákrčníky


Zima se blíži a proto jsem dopletla a hlavně nafotila pár kousků. Dneska představím 3 nákrčníky.

Šikmo pletený

Pletla jsem ho z efektní příze, kterou jsem si dovezla našeho anglického výletu, má obvod 58 cm a na výšku cca 34cm.
Příze Bamboozle ve složení 48% bambus, 44% vlna a 8% akryl, síla příze není stejná a v pletenině se tvoří zajímavý efekt střídáním tenké kroucené šedostříbrné a silné příze v barvě šedé, oranžové, zrzavé a béžové.






Medový žinylkový

Je pletený na kruhovce střídají se 3 oka hladce a 3 oka obrace, má obvod 75cm a výšku 32 cm.
Žinylkovou přízi Himalaya Dolphin Baby jsem si koupila v létě na dovolené v Kroměříži.






Fialový 

Je pletený na 10 jehlicích , na dvě otočky kolem krku, obvod 2 x 70cm a na výšku cca 25cm.
Použila jsem silnou akrylovou přízi Bravo Big Color, 200g = 120m, tu jsem si kdysi objednala.















Žádné komentáře:

Okomentovat