středa 9. března 2016






Plzeňská čtverečkománie


O čtverečkových výměnách a Kulovém blesku jsem psala několikrát, ale tentokrát jsme nezatěžovaly poštu, ale domluvily jsme osobní předání pro milovnice čtverečků z okolí Plzně. Známe se jen prostřednictvím netu a naší práce, ale osobně jsme se ještě až na pár vyjímek neznaly.  Akci jsme domluvily na úterý 8.3, tedy na MDŽ v kavárně Kačaba v Plzni. Sešlo se nás 5 a setkání bylo skvělé.


Proběhla výměna ve třech kolech, kolik se směnilo čtverečků naživo jsme nespočítaly.






Já jsem vezla dvě kola tam a přivezla jsem i dvě kola zpět.
Čtverečky s bílou jsem začínala, proběhla trojsměna a vezla jsem je zpět a dnes jsem je předala sestře.

Dále jsem předávala babiččino čtverečky od mojí sestry, opět proběhla trojsměna a přivezla jsem si je domů, dneska vyfotila, vyměnila 4 a zítra pošlu směr Brno.



Ještě proběhla výměna jednobarevnéko kola, vyměnila jsem 5 čtverečků.


A také jsem agitovala do hexagonů, tak uvidíme


A co by to bylo za sraz bez dárečků, Mili nám přivezla ručně vyráběné mýdlo, to bohužel nemáme zdokumentované. Já jsem předávala kolečkové srdíčko, sovičky a zajíce. Tady je malá ukázka.





A nakonec jsme se domluvily, že budem akci určitě opakovat :-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat