pondělí 15. června 2015

Šedá statistika


V rámci Kulového blesku jsem zahajovala dvě kola se šedou a tady je statistika.

59.kolo - Maruščino čtverce


Kolo jsem zahajovala 20.4 a doputovalo 13.6.
6. milovnic čtverečků vyměnilo 21kousků, domů se mi vrátily čtverečky od 4 autorek a celkem nalítaly 865km. Nejkratší trasa byla 38km v Krkonoších a nejdelší z Krkonoš do Přeštic a ta měřila 265km.
Zahajovací 15

6 čtverečků jsem použila z minulého kola a doháčkovala tuto 9

a tady je 15 co dorazila do cíle



60. kolo - se šedým okrajem 


Kolo jsem zahajovala 20.4 a doputovalo 13.6.
7. milovnic čtverečků vyměnilo 24kousků, domů se mi vrátily čtverečky od 3 autorek, z toho 6 mých čtverečků. Celkem nalítaly 1342km.
Zahajovací 15
Háčkovala jsem 3 druhy čtverečků
Větrníčky
 Kolečka
A plastické čtverečky, ty se mě líbily nejvíc, ale asi jenom mě, všechny se vrátily zpět
Konečná 15

Všechny čtverečky se šedou určitě použiju do plánované deky se šedou.

Kolo s červenou

Aby čtverečků nebylo málo, měla jsem doma ještě čtverečky s červenou. Měnila jsem jich 6.
Ke mě doputovala tato červená 16
a já měla připravenou šestku s červenou


Žádné komentáře:

Okomentovat