neděle 13. dubna 2014









 Květná neděle




Když jsem začínala s tímto blogem, dala jsem si předsevzetí, že každý týden přidám nový příspěvek. O včerejší noční jsem doháčkovala slípku a kuřata naplněné zrním, ale nechala jsem je kolegovi pro vnučku a další jsou ve stadiu rozpracovanosti. A protože nemám žádné nafocené novinky, musím zase sáhnout do archivu a ukážu vám různá jarní zvířátka.

Loni jsem se docela vyřádila se zajíčky ušáčky.







Další zajdové v jiném provedení












Anděl nebo zajíc ?




Zajíci  na vajíčka




Ušáci - mazlíčci, základ tělíčka vychází z trojúhelníků






Kačenky, slípky, kuřátka.







Závěsné velikonoční dekorace.






Ještě přidám fotku jarního věnečku s narciskou, fotka je v poslední Praktické ženě v galerii inspirací na téma květiny

jarní věneček


Na posledních fotkách je kachna a ovečka, háčkovala jsem je Lucině k 2. narozeninám podle kreslené pohádky.






Přeji krásný velikonoční týden.

1 komentář: