neděle 23. března 2014



 První jarní víkend




Tento již opravdu jarní týden mám nějakou tvořivou jarní nechuť, moc jsem toho neuháčkovala ani neuštrikovala, většina projektů trpělivě čeká ve svých košících. V týdnu jsem se trochu  hrabala v záhonech, vyprala a sklidila zimní bundy a boty, včera ostříhala rybíz, angrešty a kanadské borůvky.
Jediná dokončená  věc, kterou jsem dodělala včera k večeru při návštěvě, je háčkovaná čepice pro Luci - neónová s aplikací kytičky a knoflíčkem beruškou, ale hned jsem jí předala a ani jsem jí nestačila vyfotit, tak snad fotku dodám později.
No a dneska od rána prší, proto jsem trochu zapátrala v archívu a pro inspiraci si dovoluji si ukázat pár čepic, které jsem tvořila předloni a loni, většinou na zakázku.















Žádné komentáře:

Okomentovat